*244*

Det kommer inte bli lätt att ta hand om två barn under två års ålder ensam. Men jag kommer klara det!
Jag kommer bli lyckligast i världen!
Allting kommer ordna sig, och jag kommer stå på mina egna ben. Jag kommer alltid sätta mina barn först och jag kommer alltid göra allt jag kan för att dom ska känna sig som Prinsar/prinsessor!
Jag kommer klara det här!

♥ Jessie James Säger:

Absolut :D

Man får inte börja tveka på sig själv.

Man klarar mer än man vet om å när det gäller sådanna älskade sötsaker som ens barn då e det garanterat något man klarar av :)

Sen har du ju frivilliga som kan sitta barnvakt pekar på mig själv thihi

2009-08-02 @ 00:34:30
URL: http://jessiemodell.blogg.se/
♥ Anonym Säger:

Ja, det är väldigt tufft med 2 små samtidigt när man är ensam..huvva...men på nått sätt klarar man det om man sätter allt annat åt sidan.

2009-08-02 @ 14:57:06






Kom ihåg mig?