*239*

Jaha, en ny dag med illamående. Men jag klagar inte. jag vet ju vad jag kommer få ut av allt senare.

Svar till anonym som frågade vem liten är:
Liten är det lilla pyret som växer i min mage och som, om allt går bra, tittar ut till oss i mars.

Igår/inatt vart det riktigt trevligt. Nicklas kom upp från götet igår och det vart myskväll med Mig, Linnea och Nicklas med chips och massa skratt. Även en och annan gräshoppa ville vara med också....

Idag vet jag inte riktigt vad dagen består av. Rasmus har feber, han är lite gnällig men annars är hans allmäntillstånd bra så jag tror vi ändå ska röra oss ut en sväng...

Vad ska ni göra idag??

♥ nillis Säger:

Huvva att du ska må så dåligt gumman! hoppas d går över fort för dig, ida ska ja ner på stan åh träffa petra och emelie. sen blir d att gå lite på stan!

Kram!

2009-07-28 @ 09:24:34
♥ Lisa Säger:

vem är pappan?

hoppas du svarar :)

2009-07-30 @ 17:08:24






Kom ihåg mig?